Показники минулого року стали найвищими в історії компанії. Обсяги продажу паковання знизилися менш ніж на 2%. Рівень та темпи інфляції вплинули на попит у 2022 році. Це збіглося з частковою зміною спонтанно високого попиту, що спостерігався під час пандемії. Уповільнення стало особливо помітним у другій половині минулого року, досягнувши піку у грудні.
Продажі Smurfit Kappa за підсумками 2022 р. склали €12,815 млрд. Це на 27% більше, ніж 2021-го Також рік запам’ятався безпрецедентною інфляцією витрат (особливо у сегменті енергетики), яка сповільнилася у другому півріччі. Результати компанії говорять про те, що Smurfit Kappa успішно впоралася з цим завданням. Компанія вклала у виробництво близько мільярда євро і продовжує рухатися до цілей у сфері сталого розвитку, інвестуючи у скорочення вуглецевого сліду, зменшення впливу на довкілля та допомогу партнерам у досягненні тих же цілей.
Smurfit Kappa придбала кілька підприємств в Іспанії, Великій Британії, Аргентині та Бразилії. Компанія взяла участь у багатьох соціальних програмах, зокрема, наданні допомоги народу України, який постраждав від військових дій.