Pickpack та Packhelp пропонують клієнтам замінити традиційне картонне паковання багаторазовим. Завдяки використанню передових матеріалів (порожнистий поліпропілен у конструкції з мономатеріалу) ці паковання здатні краще захистити вміст пакетів під час транспортування. Вони довговічніші, ніж їхні картонні аналоги, і в залежності від призначення містять додатковий захист. У випадку електроніки це, наприклад, антистатичні покриття, що захищають обладнання від перенапруги.

Хоча ціна за одиницю такого паковання вища, ніж у традиційного, його можна використовувати понад сто разів, при цьому всі захисні властивості зберігаються.

«У листопаді Єврокомісія запропонувала внести поправки до регламенту щодо паковання та відходів паковання. Ця пропозиція спрямована, серед іншого, на діяльність з просування багаторазових та багаторазових пакувальних рішень, а також підвищення цілей з переробки паковання. У портфоліо Packhelp 99% паковання підлягає вторинній переробці», — коментує Зузанна Мазурек, віце-президент зі сталого розвитку Packhelp.

На відміну від випробуваних раніше рішень, при послузі LoopPack одержувачу не потрібно самому повертати паковання. Це робить кур’єр, який у момент доставки забирає основне паковання, передаючи одержувачу замовлений товар, закріпивши його фольгованим пакетом із вторинної сировини. У разі повернення товару від клієнта кур’єр прибуває з відповідним пакованням і самостійно готує посилку до транспортування в Інтернет-магазин.

«Завдяки LoopPack ми відмовилися від обробки повернень, які завдають незручності обом сторонам угоди. Ми позбавляємо покупця Інтернет-магазину потреби упаковувати відправлення і даємо можливість обрати точний погодинний діапазон, коли з’явиться кур’єр», — каже Філіп Кот, генеральний директор Pickpack .

Опитування IBiS , проведене у 2022 р., показує, що 82% поляків надають великого значення турботі про довкілля. Саме через це компанії шукають нові способи зменшити вуглецевий слід бізнесу.

«Ми вирішили брати участь у цьому проєкті, тому що, окрім економічної вигоди, наші клієнти дуже добре сприймають проекологічні ініціативи», зазначає Пауліна Білецька, менеджер салону Propaganda Alcohole, який першим почав користуватися послугою LoopPack.