Нова торговельна марка Artience утворена в результаті злиття слів «мистецтво» та «наука». «Мистецтво», як пояснює компанія, виражає стимуляцію п’яти почуттів і розуму, включаючи застосування кольору, а «наука» — застосування технологій, матеріалів та раціональний підхід до відкриттів.
Від моменту заснування компанії в 1896 р. Toyo Ink SC Holdings надає продукти, що відповідають соціальним потребам кожної епохи, ґрунтуючись на основних технологіях (виробництво пігментів, смол та дисперсії). Щоб зробити внесок у нову епоху і домогтися подальшого зростання в соціальному середовищі, що швидко змінюється, компанія вирішила змінити філософську систему управління і перевизначити цінність, яку вона надає суспільству, як «цінність яка резонує з почуттями».
«Toyo Ink змінить торговельну назву, щоб перетворитися на компанію, яка забезпечує новаторську цінність для людей по всьому світу, використовуючи передові технології. З цією метою кожен співробітник відіграватиме провідну роль у створенні групи, передбачаючи потреби та виклики мінливого часу», — йдеться в прес-релізі компанії. Рішення має бути схвалено на річних загальних зборах акціонерів наприкінці березня 2023 року.