Зокрема, обсяг прямої ТВ-реклами у 2022 році впав майже на 80% — до 2,4 млрд грн. Водночас у Коаліції прогнозують 40% зростання ринку прямої реклами за рахунок повернення основних рекламодавців із категорії FMCG, які майже повністю залишили ТБ у 2021 році.
Ринок реклами в пресі зійшов нанівець з початком повномасштабного вторгнення на територію України. Проте вже з травня рекламодавці почали обережно повертатися, й за літо обсяги розміщень вийшли на рівень 25-30% від обсягів 2021 року.
У випадку із зовнішньою рекламою (OutOfHomeMedia) значне падіння попиту, спричинене початком війни, було частково компенсовано після стабілізації ситуацій на територіях, віддалених від зони бойових дій.
Попит на зовнішню рекламу, особливо на цифрових носіях, відновився завдяки активізації бізнесу в західній та центральній частині країни. Проте ситуація помітно ускладнилася після бомбардувань цивільної інфраструктури у жовтні та листопаді.
Темпи відновлення реклами на радіо перевершили очікування експертів у четвертому кварталі. Зазначається, що у другому півріччі радіо отримало нових рекламодавців із категорії «лікарські препарати». Також активними були такі сфери: торгівля, фінанси, казино, онлайн-казино та букмекери, мобільні оператори.
Крім того, зберігся попит на регіональну рекламу. У західних областях України виторг окремих радіостанцій наприкінці року сягнув минулорічних обсягів.
Реклама у кінотеатрах фігурує у загальному рекламному медіа-сплиті швидше номінально та оперує обсягами в мирні довоєнні місяці — січні та лютому.
Дані IAB України щодо Digital-реклами 2022 р. базуються на фактичних обсягах реклами за перше півріччя 2022 року, опитуваннях профільних комітетів, опитуваннях очікувань рекламодавців, агенцій та платформ.

У січні та лютому обсяги Інтернет-реклами зростали на 28% щомісяця. Але за підсумками 10 місяців ринок Інтернет-реклами просів на 42%. Обсяг цього ринку 2022 р. оцінюють у 7,19 млрд грн (2021 року показник дорівнював 12,8 млрд грн). І це ще порівняно помірне падіння порівняно із ТВ-рекламою (-81% за рік), або рекламою в кінотеатрах (-92%) чи рекламою на радіо (-61%).