HP заявила, що це сприятиме річній економії у розмірі не менше $1,4 млрд до кінця 2025 ф.р. Витрати на оплату праці та інші витрати, пов’язані з реструктуризацією, становитимуть близько $1 млрд, з них приблизно $0,6 млрд у 2023 ф.р., а решта приблизно порівну розподіляться між 2024 та 2025 ф.р.

Станом на 2021 р. у компанії працювала 51 тис. співробітників у всьому світі. Наприкінці 2019 р. компанія заявила, що за три роки скоротить від 7 до 90 тис. робочих місць. Тоді цього планувалося досягти через скорочення персоналу за рахунок звільнення співробітників та їхнього добровільного дострокового виходу на пенсію.

Компанія зафіксувала загальний обсяг продажів $63 млрд за 12-місячний період, що закінчився 31 жовтня 2022 р., що на 0,8% менше у порівнянні з аналогічним періодом попереднього року. За три місяці четвертого кварталу її виторг знизився на 11,2% у річному обчисленні, до $14,8 млрд. Обіг поліграфічного підрозділу фірми знизився на 6%, з $20,1 млрд до $18,9 млрд за минулий рік і на 7,1% з $4,88 млрд до $4,53 млрд у четвертому кварталі.

Однак, прибуток поліграфічного сегменту зріс на 8,8% у четвертому кварталі — з $830 млн у 2021 р. до $903 млн, тоді як прибуток у сегменті персональних систем постраждав — впавши на 40%, із $764 млн у четвертому кварталі 2021 р. до $458 млн.

Найбільший обсяг продажів у поліграфічному підрозділі забезпечив напрямок витратних матеріалів, виручка від яких у річному обчисленні впала у четвертому кварталі на 10% з $3,1 млрд до $2,7 млрд. За весь рік прибуток поліграфічного сегменту зріс лише на 0,4%, з $3,64 млрд до $3,65 млрд, тоді як прибуток у сегменті персональних систем знизився на 6,2%, з $3,1 млрд до $2,9 млрд.

Найбільший обсяг продажів у поліграфічному підрозділі знову забезпечений витратними матеріалами, виторг яких у річному обчисленні знизився на 7%, з $12,6 млрд до 11,8 млрд. Комерційні продажі за рік не змінилися і склали $4,2 млрд, тоді як споживчі продажі знизилися на 11% порівняно з минулим роком, з $3,29 млрд до $2,92 млрд.

«Ми впевнено завершили наш фінансовий рік, незважаючи на нестабільну макроекономічну ситуацію та зниження попиту у другій його половині. У четвертому кварталі ми досягли мети щодо прибутку на акцію не за GAAP, а також виконали наш трирічний план створення вартості і перевершили наші ключові показники», — сказав президент і генеральний директор HP Енріке Лорес.