На цю трансформацію вплинула й пандемія: тривала ізоляція в замкнутому просторі пробудило бажання його змінити, пристосувати під нові умови, в яких житло втрачає колишній, побутовий сенс, перетворюючись на місце діяльності без кордонів, де має бути комфортно насамперед господареві.

Завдання дизайнерів інтер’єру та виробників обладнання — вловити споживчий тренд останніх двох років, пропонуючи рішення настільки ж безпечні, наскільки і зручні. Між природністю та фактурою — це загальний вектор розвитку дизайнерської думки в оформленні житлових приміщень поточного року.

Фахівці міжнародної виставки меблів та інтер’єрного декору IMM Cologne добре вивчили питання: як і рік тому, затишним та теплим сучасний будинок роблять натуральні матеріали (льон, бавовна, шерсть), м’які кольори та текстури. Так само популярні квіткові принти, що надають урочистості будь-якій обстановці, особливо в поєднанні з однотонними заливками.

За спостереженнями Девіна Шаффера, провідного дизайнера інтер’єрів компанії Decorilla Online Interior Design, при виборі шпалер клієнти тяжіють до тактильних спецефектів, щоб позначити особливість тієї чи іншої домашньої зони, а також екологічних відновлюваних матеріалів. У виробництві тканин для постільної білизни та кухні нерідко використовуються змішані волокна органічних основ (шовку, бавовни, льону) та цифрові принтери з пігментними чорнилами як інструмент для друку.

Велика увага приділяється естетиці, через це стійкість до стирання стає визначальною якістю сучасного текстилю. Від тканин для штор потрібні також хороша світлостійкість і близька до нуля усадка після прання.

Аналітики Grand View Research небезпідставно прогнозують світовому ринку домашнього текстилю понад $133 млрд обсягом до 2025 р., з щорічним зростанням на 5%. Аналогові технології, вважають експерти, залишаються еталоном для масових накладів та спеціальних видів обробки.

Водночас удосконалення процесу струменевого друку, поява нових, стійких барвників допомогли цифровим принтерам стати доступним та ефективним засобом виробництва. Завдяки ним дизайнери та друкарні отримали безпрецедентні можливості для персоналізації продукції та гнучкість при виконанні замовлень, вкл. друк на вимогу.

Цифровізація, крім іншого, допомогла навести лад на складах, знизивши частку непроданих товарних запасів. Зміни, що відбулися в ланцюжках поставок, призвели до появи нових, безпечніших для довкілля та економічних бізнес-моделей, що ґрунтуються на раціональному споживанні ресурсів. Зрештою, мобільність цифрових промислових парків спрощує релокацію виробничих потужностей з віддалених регіонів до точок продажу.

Проєкт Epson Como Printing Technologies на ринку цифрового текстилю це синергія трьох складових: Epson, а також розробника обладнання для текстильного друку F.lli Robustelli, що став частиною Epson, причетного до появи серії цифрових текстильних принтерів Monna Lisa, і постачальника витратних матеріалів For.Tex, що зробив свій внесок у створення чорнил Genesta.

В результаті злиття досвіду та технологій Epson візьме під повний контроль усі процеси, пов’язані з текстильним напрямом. Підтримувати постійний зв’язок із клієнтами, вирішувати критично важливі питання, вивчати нові способи та виразні якості цифрового друку на тканині будуть співробітники підрозділу Total Textile Solution. А завданнями Textile Solution Center стануть науково-дослідна робота, пошук індивідуальних рішень з урахуванням конкретних вимог.