Особливо високим буде зліт (21,16% на рік) у сегментах друку по тканині та одязі: до 70% від загального обсягу виробництва або 4 358 млн м². Виготовлення м’яких вивісок вийде на рівень 956,22 млн м².
Під час підготовки звіту в TexPro простежили за підйомом ринку цифрового текстилю впродовж останніх кількох років. Прогрес очевидний: 2435 млн м² — до пандемії, 2 917,67 млн м² — у рік епідемії ковіда, 3 580,87 млн м² — роком пізніше.
За підсумками 2022 р. для цифрового текстильного друку і чотирьох мільйонів квадратних метрів буде замало. 2023 р. обсяг ринку досягне 5 177,95 млн м², 2024 р. — 6 213,54 млн м². У рекламі й особливо у фешн-індустрії цифрові технології поширені завдяки гнучкості та низці унікальних переваг: вони допомагають заощаджувати час і засоби, дають змогу одночасно наносити на матеріал кілька кольорів, працювати за запитом, за потреби робити додруковувати наклад.