В опитуванні взяли участь понад 1300 власників друкарень з Великої Британії, Франції, Німеччині, Італії та Іспанії. Дослідження свідчить, що у 2021 р. виручка більш ніж половини європейських друкарень сектору широкоформатного та цифрового друку не змінилася або знизилася за 12 місяців з 1 січня по 31 грудня 2021 року.
Незважаючи на економічну та геополітичну нестабільність у регіоні, майже половина опитаних прогнозують скромне чи значне зростання виручки у 2022 році. Менше чверті (24%) очікують, що продажі залишаться без змін і лише 14% очікують зниження. Відповідаючи на питання про ключове бізнес-завдання на найближчі три роки, третина (30%) опитаних повідомила про плани суттєво збільшити виробничі потужності, і близько чверті (27%) розглядають можливості розширення.
Низка друкарень планує сконцентруватися на використанні можливостей у нових секторах, що відкриваються завдяки досягненням у сфері друку на тканині (DTF і DTG) (11%), УФ-друку (11%), а також на виході на нові ринки з пристроями, що вже є (10%).
Понад третина респондентів (37%) вважає, що друк повернеться до допандемічного рівня до кінця 2022 р., ще третина (30%) вважає, що це станеться через три роки, а чверть (24%) утримується від прогнозів.
Стівен Девіс із Roland DG EMEA: «Знову і знову поліграфічна промисловість демонструє чудову здатність до інновацій та швидкого виходу з кризи. Ми впевнені, що цей сміливий підхід збереже динамічність галузі на десятиліття уперед».