Близько 50% покупців досить легко готові спробувати новий продукт та перейти від однієї марки до іншої. Дослідження «Приватні лейбли: хованки на очах у всіх» (Private Labels: Hiding in Plain Sight) доступно на сайті агенції.

Власні торговельні марки набирають обертів у сфері продажу з високою доданою вартістю, скорочуючи розрив з традиційними брендами, які миттєво впізнають. За даними IRI, приватні марки займають 16,5% від загального обсягу продажу товарів народного споживання. Як стверджується, приватні марки отримують споживче визнання в преміум-класі.

За найвищого рівня проникнення в Іспанії (44%) та Німеччини (38%), приватні марки становлять 35% від загального обсягу продажу товарів народного споживання в Європі, що відповідає €224 млрд. Найбільший абсолютний обсяг (близько €69 млрд) припадає на Німеччину, за якою слідує Великобританія (майже €50 млрд).