«Незважаючи на всі поточні непередбачені обставини, ми вважаємо, що у нас добрі позиції, і продовжуємо стратегічно розвивати нашу бізнес-модель, орієнтуючись на ринок паковання, що зростає, — коментує доктор Андреас Плеске, генеральний директор Koenig & Bauer. — Наші кінцеві ринки здебільшого стосуються секторів продуктів харчування, напоїв, фармацевтики та косметики, які не постраждали. А зростання в сегментах листового друку, цифрового та рулонного друку означає збільшення замовлень».
Станом на 30 червня портфель замовлень компанії склав €1 млрд, що є дуже високою цифрою. Придбання Celmacch Group S.r.l. (італійського виробника обладнання для друку та післядрукарської обробки гофрокартону) має зміцнити позиції Koenig & Bauer на ринку паковання.
Koenig & Bauer також повідомила про продовження контрактів з двома членами правління — Крістофом Мюллером і Ральфом Заммеком, що говорить про збереження стратегічних напрямків роботи компанії в найближчому майбутньому (контракти з ними продовжено до 2026 та 2025 рр.).
Загальні проблеми з порушенням ланцюжків постачань та доступністю ресурсів не дозволили компанії продемонструвати позитивний операційний прибуток, але ситуація у другому кварталі виглядає краще, ніж у першому, що говорить про позитивну тенденцію в роботі компанії.
Керівництво Koenig & Bauer говорить про збереження високого рівня невизначеності у другому півріччі 2022 р., що пов’язано як зі збереженням проблем у ланцюжках постачань, так і з пандемією в усьому світі.