Найбільше зростання відзначається в секторі пакувальних рішень, близько 28%.
Обсяг замовлень у першому кварталі становив €607 млн та повернувся до рівня 2019/2020 рр. (€615 млн) до початку коронокризи. Завдяки зростанню продажів та зниженню структурних витрат компанія Heidelberg покращила результат операційної діяльності до €35 млн. Крім того, компанії вдалося компенсувати зростання вартості матеріалів, що триває.
Генеральний директор д-р Людвін Монц: «Якщо загальні економічні умови не погіршаться, ми впевнені, що досягнемо цілей, поставлених на цей рік. Наше зростання буде зумовлене розширенням пропозиції цифрового друку на ринку етикеток, а також запуском нових, мережевих рішень у галузі електромобільності».
Heidelberg пояснює збільшення EBITDA до 3€5 млн зростанням обсягу продажів і «покращенням вартості замовлень». Крім того, нерухомість у Санкт-Галлені була продана за «невелику двозначну суму (у мільйонах євро)».
Негативний вплив справило збільшення вартості матеріалів та тимчасове закриття заводу в Шанхаї. Результат кварталу після сплати податків +€5 млн (у 2021: -€14 млн).