Операційний грошовий потік негативний: −€879 млн (€308 млн роком раніше), на нього вплинуло хеджування цін на енергію. У компанії зазначають, що зростання ф’ючерсів на енергію було безпрецедентним, у короткостроковій перспективі це позначилося на операційному потоці коштів, при цьому UPM Energy має потенціал для хорошої прибутковості. Відпускні ціни зросли у всіх сферах діяльності і більш ніж компенсували негативний вплив змінних витрат, що зросли. Успішно реалізуються проєкти трансформаційного зростання в Уругваї та Німеччині. У травні UPM оголосила про покупку AMC AG, що сприятиме подальшому зростанню та появі нових продуктових сегментів UPM Raflatac.
У червні UPM оголосила про продаж фабрики Streyremuhl в Австрії з метою адаптації виробництва газетного паперу до ємності ринку та забезпечення конкурентоспроможності компанії у довгостроковій перспективі. За підсумками півріччя продажі зросли на 10% до €5,07 млрд (€4,62 млрд у І півріччі 2021 р.). Порівняний показник EBIT зріс на 13% і склав €664 млн, 13,1% від продажів.
Чистий борг збільшився до €2,69 млрд (€750 млн в аналогічному періоді попереднього року), відношення чистого боргу до EBITDA склало 1,42 (0,49). Істотна частина цього збільшення тимчасова, пов’язана з хеджуванням на непередбачуваному ринку енергії.
Страйк у Фінляндії вплинув на обсяги виробництва та постачання, особливо в целюлозно-паперовій промисловості та виробництві біопалива. У квітні UPM та профспілка працівників паперової промисловості домовилися про перші в історії колективні трудові угоди для конкретних бізнесів, і страйк припинився.
Збільшення квартального обсягу продажів на 7% та зростання операційного прибутку на 26% президент і виконавчий директор UPM Юссі Песонен вважає значним досягненням, особливо з урахуванням того, що виробництва працювали на повну потужність лише один місяць. У планах компанії — досягнення нового рекордного показника прибутковості за підсумками року.
Обсяг грошових фондів та невикористаних цільових кредитних коштів наприкінці II кварталу досяг €1,5 млрд. У липні ліквідність була підвищена за рахунок двох нових кредитних ліній, що забезпечує стабільність у світлі поточних інвестицій у перетворення бізнесу та непередбачуваності на ринку.
Значна невизначеність, про яку говорить Песонен, пов’язана з ситуацією в Україні, пандемією, що триває, зростанням європейської та світової економіки, цінами на енергоносії та наявністю їх у Європі, складнощами на сировинних та логістичних ринках. У UPM очікують, що у II півріччі у більшості бізнесів компанії змінні витрати та відпускні ціни будуть вищими, ніж у I півріччі.
UPM продовжить управляти прибутковістю за допомогою ціноутворення, оптимізувати асортимент своєї продукції, зосередиться на ефективності використання активів та вживатиме всіх потрібних заходів для управління змінними та постійними витратами.