Сублімаційний сегмент домінував на ринку цифрового друку на текстилі у 2021 р., і очікується, що до 2030 р. його частка на ринку збільшиться до більш ніж 53%.
Дослідники з Grand View вважають, що сегмент друку одягу склав у 2021 р. більше половини частки ринку, і очікується, що він продовжить домінувати на ринку, а бавовна була найбільш використовуваним типом матеріалу з часткою ринку понад 52%.
Друк на поліестері, як очікується, зростатиме в період до 2030 р. найшвидшими темпами з CAGR 12,9%.
Європа займала найбільшу частку ринку (понад 37% на світовому ринку) через попит, що зростає, на цифровий текстильний друк у європейських центрах моди, таких як Італія та Франція, але очікується, що надалі Азіатсько-Тихоокеанський регіон стане найбільш зростаючим із середньорічним темпом 15,1% впродовж 2022-2030 рр. Лідерами ринку в регіоні є Китай та Індія, а такі країни, як Бангладеш та В’єтнам, стають точками зростання текстильного ринку.
Цифровий текстильний друк покликаний стати «наступним поколінням» друку. Чимало власників текстильного бізнесу вкладають кошти в технологію цифрового друку, оскільки друк на тканині стає дедалі більш популярною сучасною формою виробництва в різних сегментах текстильної галузі.