65% опитаних обрали паперові книги, електронні книги — 21%, аудіокниги — 14%. Читачі підтримують тренд на вуглецеву нейтральність та готові платити за таку книжкову продукцію більше.
В перерахованих країнах пандемія справила позитивний ефект на книжковий ринок. 63% усіх респондентів (а у Великій Британії та США по 70%) заявили, що стали читати більше. У наймолодшій віковій групі (від 16 до 24 років) ці показники ще вищі: 64% усіх респондентів, 76% американців та 73% британців стали приділяти читанню більше часу.
У молоді зростання показників, схоже, пов’язане із повальним захопленням японськими коміксами (манга), спровокованим аніме-серіалами Netflix, а також попитом на підліткові романи.
В аудиторії старшого віку спостерігався підвищений інтерес до літератури про людський потенціал, усвідомленість і паузи використовувалися для того, щоб зазирнути в себе.
65% опитаних послалися на тактильні почуття. Деревина, з якої виготовлено папір, і, звісно, книга — це відновлюваний ресурс, при цьому паперову книгу можна використовувати практично нескінченно.
42% респондентів сказали, що хотіли б залишити книгу після прочитання, а 26% — дати почитати комусь чи подарувати. Ще 26% продають свої книжки, і лише 5% викидають книжки чи відправляють на переробку. Так, паперова книга як і раніше домінує, але опитування показало, що на кожен формат знайдеться і час, і місце (лише небагато респондентів заявили, що вони «однолюби»).
Електронні та аудіокниги зручні, їх можна брати із собою або читати з різних пристроїв. Вуглецева нейтральність турбує 61% всіх респондентів. 70% молодих людей заявили, що готові заплатити більше (у середньому 5,7% роздрібної ціни) за «вуглецево-нейтральну» книгу.