Ашок Джайпурія, голова і керуючий директор Cosmo First пояснив, що стратегічне рішення було прийнято з урахуванням того, що діяльність компанії вийшла за рамки виробництва плівок і включає спеціальні хімікати (майстер-батчі, покриття та текстильні хімікати) і засоби догляду за домашніми тваринами.

За словами представників компанії, Cosmo First — це індійський бізнес-конгломерат, який вже чотири десятиліття займається інноваціями та створює цінності в різних секторах, що зростають (полімери, спеціальні хімікати і D2C).

Ашок Джайпурія каже: «Впродовж усього нашого шляху ми пишалися здатністю надавати перші в галузі нішеві рішення в галузях паковання, ламінування, промислового застосування та етикетування. Ми зробили надихаючу диверсифікацію, прагнучи стати піонерами у нових раніше розрізнених галузях».

Заснована в 1981 р. компанія Cosmo Films (підрозділ Cosmo First Limited) сьогодні є світовим лідером у виробництві спеціальних плівок для паковання, ламінування та етикетування. Із виробничими підрозділами в Індії та Кореї, Cosmo має потужність 200 000 тонн BOPP та 9 000 тонн CPP на рік з обігом близько $311 млн.