Ранній старт ускладнив завдання з розвантаження ланцюга постачань. Навантаження на логістичні канали зростає і через те, що Шанхай, найбільший порт у світі, відкривається після двомісячного закриття через спалах Covid.

За оцінками суднових брокерів, близько 12% контейнеровозів у ​​світі перебувають в очікуванні біля перевантажених портів на кілька тижнів довше, ніж зазвичай. На початку 2022 р. в обігу було близько 50,5 млн. контейнерів (на 8 млн більше, ніж до пандемії). Зростання відбулося на тлі підвищення попиту на азіатський імпорт з боку великих американських рітейлерів (Walmart і Amazon), які зумовлюють понад чверть всього контейнерного імпорту в США.

Доставка товарів від експортера в Китаї до імпортера в США займає в середньому 45 днів. За словами керівників лайнерів, наразі цей термін становить понад 100 днів. Додатковий обсяг контейнерів допоміг цього року зберегти фрахтові ставки в середньому на рівні $8000 за контейнер на судні з Китаю на західне узбережжя США. Ця ставка — менше половини вартості фрахту порівняно з кінцем минулого року, коли Walmart та інші гіганти роздрібної торгівлі тимчасово орендували власні судна для доставки вантажів.

У другому кварталі цього року німецька шипінгова компанія Hapag-Lloyd додала на свої судна 50 тис. контейнерів. Представник Moller-Maersk заявив The Wall Street Journal, що глобальна нестача контейнерів, схоже, закінчилася. Рекордна кількість порожніх контейнерів очікує на завантаження в азіатських портах. Це повністю відрізняється від ситуації минулого року, коли знадобилися місяці, щоб тисячі порожніх контейнерів повернулися до Азії.