Відповідно до чинного в штаті закону про трудові відносини стороною, яка несе всі фінансові витрати за забезпечення штатного персоналу потрібною уніформою виступає роботодавець.
У профспілці Starbucks Workers United (є в США і такий) не забарилися подати колективний судовий позов про несумлінну поведінку лідера міжнародної кавоваріння та відшкодування завданих збитків. Положення відповідача додатково ускладнюється падінням доходів службовців нижче встановленого в Колорадо прожиткового мінімуму — $15/год. через примусовий «шопінг».
Організатор профспілки Шей Манник особисто витратила на нову форму $110 і висловила своє обурення: «Несправедливо, що компанія-мільярдер перекладає цю ношу на плечі співробітників, які й так страждають від ненормованого робочого дня та нестачі персоналу».
Перед запуском дрес-коду в Starbucks пообіцяли видати кожному співробітнику по дві футболки з логотипом, проте зробили це лише за кілька місяців, практично змусивши працівників точок обслуговування йти до магазинів одягу. Мало того, фірмові футболки виявилися неносибельними для деяких баристів і тим, зрештою, довелося переодягнутись у власні.
Загальні вимоги до зовнішнього вигляду працівників у колорадській мережі Starbucks включають: однотонні чорні майки або сорочки, штани чорного, темно-синього або бежевого кольору, для джинсів світлі тони виключаються.