Продаж поліграфічного підрозділу Graphic Communications зріс на 9,6%, до €2,2 млрд, але безпосередньо порівнювати ці цифри з показниками попереднього фінансового року складно, тому що торік Fujifilm змінила організаційну структуру і вийшла зі спільного підприємства Fuji-Xerox.
У поліграфічному сегменті Fujifilm збільшила продажі офсетних пластин унаслідок відновлення економічної активності після ковідних обмежень та зростання попиту на друковану продукцію. Також японський виробник заявив про успішний продаж струменевих друкарських УФ-машин JetPress ф. В2 і чорнил для них. За минулий фінансовий рік було встановлено понад 50 машин, 14 із яких запрацювали в Європі.
Торік Fujifilm випустила на ринок листові ЦДМ під власним брендом Revoria та вперше представила нові, розроблені з нуля широкоформатні УФ-принтери Acuity Prime та Acuity Ultra R2.
Від моменту анонсу ЦДМ Revoria у вересні 2021 р. Fujifilm встановила 20 машин у Німеччині, Австрії, Італії, Іспанії та Португалії (продажі відбувалися на певних ринках). Найближчим часом ці ЦДМ виводитимуться на ринки інших європейських країн. Виробник підкреслює, що кілька машин PC1120 придбали європейські користувачі струменевих УФ-машин Jet Press, бо це обладнання є «доповнюючим».