2021-й був роком значних стратегічних перетворень у MM: придбано картонну та паперову фабрики Kwidzyn у Польщі та Kotkamills у Фінляндії, та продано дві невеликі картонні фабрики (Baiersbronn та Eerbeek), також запущено кілька великих інвестиційних проєктів. Два підрозділи групи (MM Packaging та MM Board & Paper) принесли операційний прибуток €269,6 млн (+16,5%).
На 2022 р. група MM бачить такі перспективи. Підвищення цін, потрібне через значне зростання витрат, особливо надзвичайного зростання цін на енергоносії, може бути здійснене вже в 1-му кварталі. Заплановано також подальше підвищення цін на картон, щоб компенсувати інфляцію витрат, що триває від початку року. Також компанія постійно підвищує ціни на паковання. Через довгострокові контракти з ціновими індексами, які не покривають усі витрати, очікується нижча операційна маржа принаймні у першій половині 2022 року.
Через обмежені потужності обсяг продажів Групи може збільшуватися лише поступово. Тим не менш, розширення, нещодавно розпочате на кількох заводах MM Packaging, має забезпечити зростання бізнесу впродовж року. У MM Board & Paper, де інвестиції зосереджені на підвищенні ефективності та оптимізації портфеля продуктів, ефекти розширення виявлятимуться лише поступово, починаючи з 2023 року.
Через активізацію інвестиційної діяльності з метою підвищення конкурентоспроможності та зростання на 2022 та 2023 рр. можна припустити інвестиції групи у розмірі €250–300 млн на рік.
У MM Board & Paper, на додаток до великих інвестицій на заводах Frohnleiten, Neuss та Kolicevo, основна увага також приділяється новим придбанням MM Kotkamills та MM Kwidzyn.
У підрозділі MM Packaging планується розширити великий майданчик у Бидогощі (Польща), а також побудувати новий пакувальний завод неподалік Варшави, щоб брати участь у зростанні ринку в Центральній та Східній Європі та скористатися перевагами більш вигідних цін. Через інфляцію витрат і подальших подій, які важко передбачити, основна увага, як і раніше, приділяється компенсації втрат за рахунок якнайшвидшого підвищення відпускних цін і зниження структурних витрат.