Компанія завоювала міцну позицію на ринку програмного забезпечення для автоматизації роботи з файлами для поліграфії та інших напрямків. Enfocus належать бренди Pitstop Pro, Pitstop Server, Connect, Switch та BoardingPass. Нова мета Enfocus – «бути кращою програмною платформою, яка дає змогу людям не робити двічі одне й те саме».

Новий візуальний вигляд та стратегія бренду створені як для кращої підтримки потреб клієнтів і для того, щоб вивести бізнес із зони комфорту та змусити його досягати більшого.

Ван Россом додає: «Щоб продовжити еволюцію бренду та стратегії Enfocus, ми створюємо інтегрований пакет продуктів, що дає змогу пропонувати клієнтам більше пакетних рішень. Крім того, ми розширюємо команду для кращої підтримки нових та старих клієнтів, які, у свою чергу, привносять до нашого бізнесу інноваційні ідеї».

Нові програма брендингу та представлені з 1 березня 2022 року.