Операційний прибуток всього бізнесу рішень для друку, до якого входять офісні принтери (їхні продажі досягли ¥757,1 млрд — близько $6,524 млрд), а також лазерні та струменеві споживчі принтери (¥892,5 млрд — близько $7,746 млрд), різко зріс — на 53,4% до ¥225,7 млрд (близько $1,959 млрд).

У Canon відзначили успішні продажі нових продуктів (листові струменеві ЦДМ серії VarioPrint iX), в той час як продаж сервісних послуг та витратних матеріалів «виріс завдяки відновленню». У компанії також зазначили, що напрямок промислового друку відновився майже до рівня до початку пандемії COVID-19.

Прибуток напрямів друку та формування зображень (камери) відновився до показників із двозначними значеннями, незважаючи на складності з постачанням комплектуючих, а медичний напрямок досяг рекордних результатів. Значне зростання досягнуто й у промисловому напрямку, що займається продажем обладнання для виготовлення напівпровідникових мікросхем методом літографії.

Фінансовий директор Canon Тошізо Танака зазначив, що компанія націлена на досягнення значного прогресу у виконанні п’ятирічного плану в поточному році: «Хоча передбачити майбутнє через обмеження у постачанні комплектуючих і логістиці важко, ми постійно знаходимо альтернативні джерела надходження компонентів та очікуємо побачити поступові покращення після досягнення мінімального рівня у першому кварталі. Через складнощі з постачаннями торік, наразі у нас утворився великий обсяг замовлень, для виконання яких буде потрібен значний час».

Танака зазначив, що Canon також «агресивно інвестуватиме в зростання продажів нових напрямків, щоб вперше досягти рівня продажів у них в 1 трлн єн».