У своєму зверненні до партнерів президент та головний виконавчий директор японської корпорації Сатоші Мочіда визначив найбільш пріоритетні для Komori напрямки діяльності, серед яких автоматизація виробничих процесів, струменеві технології та робототехніка. Згадуючи постпандемійний 2021 р., Сатоші Мочіда наголосив на основному його тренді: держави стали розвивати локальну економіку.
Організатори галузевих виставок освоїли гібридний формат проведення заходів — в офлайн- та онлайн-режимі, бізнес, завдяки тій же тактиці, став ближче до споживачів. Зі свого боку, Komori старанно підтримувала контакт з постачальниками та власниками фірмового обладнання за допомогою веб-конференцій та на особистому рівні, інформувала про всі події та новинки, допомагала адаптуватися до умов соціального середовища, що різко змінилося.
Високу оцінку професіоналів, що випускають паковання, заслужила лінійка офсетних машин Lithrone GX/G advanced та інших моделей передової серії. Висока швидкість роботи машини та автоматизоване управління друком (воркфлоу KP-Connect Pro + Connected Automation для постпресу), дали змогу друкарням легко та оперативно поратися з великою кількістю дрібних замовлень.
Інвестуючи у розвиток струменевого друку, Komori запропонувала ринку компактну та продуктивну УФ-машину ф. B2+ Impremia IS29s, з миттєвим затвердінням чорнил і двобічним друком в один прохід.
Ще одна цифрова машина в портфелі компанії — Impremia NS40 ф. B1, в якій успішно реалізовано технологію нанографії Landa NanoInk, стала подією віртуальної drupa, а в 2022 р., за словами Сатоші Мочіди, її інсталяції почнуться по всьому світу.
У сегменті постпресу Komori пропонує комплексне роботизоване рішення MBO CoBo-Stack. Наразі випущено та встановлено сто одиниць такого обладнання, й воно вже встигло зарекомендувати себе надійним помічником на етапі фінішної обробки та сприяло значній економії праці.
Сторічна вірність основній діяльності, не заважає Komori займатися програмними розробками в галузі виробництва цінних паперів та електронних компонентів.
«Нашу мету відображає корпоративний девіз Komori: «Бути компанією, яка пропонує кандо» (у перекладі з японського — «відчуття глибокого задоволення від досягнення найвищої якості»). Для багатьох компаній, не лише в Японії, «кандо» стало основою просування товарів та послуг.