Індекс ділового клімату власників друкарських виробництв зріс на 2,4% порівняно з листопадом і набрав 102 пункти — майже на сім пунктів більше, ніж торік. Однак ніхто з опитаних не переконаний, що найближчим часом проблеми з ланцюжками постачань зникнуть, і практично всі планують підвищувати ціни.
Аналогічно «кліматичній» кривій поводиться рух індексу ділової ситуації: впавши на 2,5% у листопаді, він набрав додаткових 2,3% у грудні і, досягнувши 102 пунктів, перевищив докризовий рівень лютого 2020 року. Ті ж проблеми з постачаннями, нестабільність ситуації з коронавірусом змушують турбуватися, але загалом активність у друкарень зросла: близько 48% з них нині перейшли на понаднормовий режим (+21%), короткострокової зайнятості дотримуються 13% (-4%).
Впевненість у перспективах на першу половину 2022 р. у респондентів міцніша за листопадові відчуття. Індекс ділових очікувань збільшився на 2,3% і майже зрівнявся із індексом ділової ситуації. До статистичного виходу із кризи не вистачає 2,8%. Приблизно 74% компаній заявили про намір впродовж найближчих трьох місяців переглянути прайс на послуги у бік подорожчання і лише 1% ціни знизять.
8% представників галузі з оптимізмом дивляться на розвиток своїх підприємств у перші шість місяців 2022 р., 23% на особливий прогрес не чекають — економічні та соціальні ризики, поширення нового штаму Covid-19 не дозволяють говорити про стабільність.