Амбітна інвестиційна програма спрямована на задоволення попиту на індивідуальні пакувальні рішення через бум електронної комерції, а також на подальше підвищення конкурентоспроможності компанії. Група очікує, що в 2021 р. обсяг її продажів складе близько €800 млн, а до 2025 р. очікується значне збільшення — до €1,3 млрд. «Ми хочемо запропонувати клієнтам надійність постачань у короткостроковій перспективі та добре підготуватися до наступних років», — каже Бьорн Шумахер, керуючий директор Schumacher Packaging Group.
Більше половини запланованих інвестицій (близько €400 млн) призначено для розширення існуючих фабрик. Так завод з виробництва гофрокартону в Гревені, розташований в безпосередній близькості від аеропорту Мюнстер-Оснабрюк, пеертвориться на багатоцільовий мегазавод нового покоління. До 2022 р. він стане одним з найбільших виробничих майданчиків у світі, з річною потужністю 600 млн м² це підприємство обжене найбільший завод з виробництва гофрокартону в Європі у Еберсдорфі.
Також у 2022-2023 роках буде розширено власні потужності з виробництва паперу. У нові об’єкти буде вкладено майже €300 млн. із загальної суми інвестицій. «Ми – родинне підприємство середнього розміру, можемо діяти швидко та адаптувати наші стратегії до умов ринку. Ми також маємо власне виробництво паперу, логістичні центри та парк вантажівок, що дає нам велику незалежність», — додає Шумахер. У 2019 році компанія придбала британського виробника паковання Jaffabox, розширивши присутність на європейському ринку. Кількість працівників зросла до 3500 осіб.
Цього ж року Schumacher виводить на ринок паковання Halopack зі зниженим вмістом пластику та запускає на заводі у Гревені другу цифрову друкарську машину. У 2020 р. группа запустила власний торговельний майданчик в Інтернеті. У 2021 р. — нову ЦДМ RSR від BHS Corrugated для друку з рулону на лист. Цифровий гофроагрегат RSR від BHS Corrugated та Screen, що друкує з рулону в аркуш, поєднує великий досвід BHS Corrugated у розробці рішень для гофрогалузі та технологію однопрохідного струменевого друку від Screen на базі принтера TPJ520, а також досвід дочірньої компанії Inca Digital Print.
Мета полягала в тому, щоб поєднати друк та виробництво гофропродукції зі швидкістю 300 м/хв. на полотні шириною 2,8 метра з використанням чорнил на водній основі. На цій машині рулон задруковується до обробки гофрованого картону. Такий процес цифрового друку більш продуктивний, ніж усталений спосіб роботи, в якому швидкість друку була обмежувальним фактором. На матеріал, що подається з рулону, наноситься шар грунтовки, потім відбувається друк вісьмома парами струменевих головок (по дві для кожного кольору), встановлених навколо друкарського циліндра. П’єзоголовки друкують з роздільною здатністю до 1200×600 dpi. Передбачено можливість вибіркового нанесення полімерного лаку. Для сушіння використовуються ІЧ-система та система гарячого повітря. Також RSR включає камери для контролю якості. Чорнило та витратні матеріали відповідають вимогам Nestlé.
«Ми щиро віримо, що майбутнє паковання з гофрованого та жорсткого картону за цифровим друком, — каже Шумахер. — Він робить невеликі наклади фінансово життєздатними». У більшості струменевих принтерів для друку на гофрокартоні використовується або однопрохідний друк (наприклад, EFI Nozomi) або з човниковою головкою (Inca Onset HS). Нова широкоформатна однопрохідна технологія, реалізована в RSR, розроблена Screen GP IJC, і поки машина Schumacher Packaging є єдиним подібним гофроагрегатом у світі. Найближчою альтернативою є одностороння струменева друкарська машина HP 1100S, яка теж працює з рулонами шириною 2,8 метра, але друкує лише з рулону на рулон, що передбачає подальшу обробку до того, як коробки будуть готові до відправлення.
У рамках інвестиційного плану компанія побудує також кілька ультрасучасних енергетичних парків у Польщі та Німеччині, що складаються із сонячних панелей та вітряних турбін загальною потужністю 10 мВ, а також розширить їх до 40 мВ. Вже сьогодні всі німецькі підприємства компанії, а також підприємства у Вроцлаві (Польща) та Бреді (Нідерланди) сертифіковані EcoVadis.
Оскільки сектор роздрібної торгівлі був змушений тимчасово призупинити діяльність через пандемію, наразі спостерігається величезне зростання активності електронної комерції. Лише в Німеччині обіг в сегменті електронної комерції B2C у 2020 році становив €72,8 млрд, що на 23% більше, ніж у попередньому році (€59,2 млрд).