Основна потреба брендів — створення привабливого та водночас екологічного паковання. Для цього було відібрано вісімнадцять найкращих міжнародних агенцій, які займаються дизайном паковання. Їм запропоновано без обмежень за вартістю та технологіями займатися розвитком творчого потенціалу та інновацій у галузі паковання.
Завдання полягало в тому, щоб задовольнити подвійну потребу брендів: привертати увагу покупця й при цьому дбайливо ставитися до довкілля. В результаті новаторські дизайнерські проєкти були розроблені лідерами в ланцюжку постачання елітного паковання (ESTAL для скляних пляшок, Avery Dennison для маркувальних матеріалів, Kurz для прикрас) та багатьма іншими провідними компаніями в галузі — виробниками принтерів, капсул та пробок.
Make a Mark – це не дизайнерський конкурс, а книга. У ній представлено прототипи, створені піонерами галузі, які прокладають шлях до нової ери дизайну паковання вино-горілчаної продукції.
Стефан Руайєр, директор підрозділу паковання та друку компанії Leonhard Kurz представив Галерею дизайну Make a Mark принцу Альберту II, який відвідав стенд компанії. «Його Високість високо оцінив наш проєкт, але наступний випуск Make a Mark буде ще більш амбітним. Ми вже працюємо над виданням 2022 р. та розробляємо нові ідеї для підвищення зацікавлення тих брендів, які хочуть інвестувати у пакування своїх продуктів та змінити ситуацію на полиці магазину, одночасно знижуючи вплив паковання на довкілля». Обмежена кількість зразків та детальніша інформація про книгу та ініціативу Make a Mark доступні на сайті makeamark.world.