Центральна тема дослідження — готовність відповісти викликам галузі, що їх визначає цифрова трансформація, особливо на тлі пандемії коронавірусу. У категорії великих компаній (понад 2500 співробітників) Heidelberg отримала п’ять зірок з п’яти, ставши одним з лідерів рейтингу.

До програми професійної освіти Heidelberg додано цифрові компетенції, пов’язані з формуванням інноваційного виробничого середовища. Доповнена реальність, нові технології, використання штучного інтелекту закладають фундамент для надійного майбутнього. «Наша висока позиція у рейтингу Stern пов’язана з організацією професійної освіти в Heidelberg, — заявив фінансовий директор і директор з персоналу Маркус Вассенберг. — Нові професійні стандарти, сучасний зміст тренінгів, акцент на найважливіших компетенціях із початкового курсу навчання оптимально готують молодь до роботи в цифровому світі».

Ще однією темою, яка потребує дієвих заходів щодо персоналу, є демографічна політика компанії. Тут Heidelberg також впевнено дивиться у майбутнє, запровадивши систему охорони здоров’я та профілактики захворювань.

Загалом дослідженням було охоплено близько 160 компаній. Вони відповіли на шістдесят запитань у трьох категоріях: «Стратегія та пріоритети», «Процеси та продукти», «Інновації та кваліфікація». Кожна категорія була еквівалентом 33 балів, а результати конвертувалися по шкалі від одного до п’яти балів. Загальний результат розраховувався усередненням з усіх трьох категорій.