Реєстрацію для учасників 2022 року вже відкрито. Основна умова залишається незмінною: ідея може бути будь-якою, але втілити її потрібно на папері, етикеткових або самоклейних матеріалах Fedrigoni. У змагальній частині програми відбулися зміни: до традиційних категорій для оцінки (публікації, айдентика, етикетка та пакування) додано нову — широкоформатну комунікацію, що включає оздоблення транспортних засобів, будівель, виготовлення внутрішніх та зовнішніх вивісок, виставкових конструкцій.

Крім оригінальності, функціональності, новаторського підходу, якості виконання та органічності використання продуктів з портфоліо італійського концерну, журі Fedrigoni Top Award-2022 розгляне весь життєвий цикл представлених проєктів, щоб визначити рівень їхньої стійкості та те, наскільки доступно про це заявлено споживачеві.

До експертів міжнародної комісії увійшли імениті дизайнери та професіонали у галузі public relations:

  • член Міжнародного графічного союзу та арт-директор Eye Magazine and Pulp Саймон Естерсон;
  • засновник найбільшого дизайн-агентства Китаю Han Jiaying Design Associates Хан Цзя Ін;
  • засновник і президент forceMAJEURE Design Лоран Ено;
  • керівник відділу закупівель та розвитку паковання Interparfums Paris Маріон Троссарт;
  • засновник та директор Stranger & Stranger, що спеціалізується на етикетках для спиртних напоїв Айван Белл;
  • засновник Éditions non Standard Елоді Бойєр;
  • графічний дизайнер, професор Isia Urbino та Università Sapienza у Римі Сільвана Амато. Незгасаючий інтерес до заходу у професійній спільноті говорить про його значущість та престижність нагороди Fedrigoni Top Award. Церемонія вручення призів черговим переможцям відбудеться наступної осені у Парижі. Водночас там же відкриється виставка вісімдесяти найкращих робіт, пройдуть круглі столи, майстер-класи та серії інтерв’ю з лауреатами.

Подати заявку на участь у конкурсі Fedrigoni Top Award-2022 можна тут https://fedrigonitopaward.com/call-for-entries/

Дедлайн — 31 січня 2022 року.