• Web-to-print сервіс Vistaprint став VistaPrint;
  • дизайн-платформа Crello – VistaCreate;
  • сервіс 99designs — 99designs by Vista;
  • спільний проект із платформою створення сайтів Wix перейменований на Vista x Wix.

Для нового бренду було створено окремий веб-сайт vista.com.

За словами засновника і генерального директора Cimpress Роберта Кіна, глибокий аналіз клієнтури показав, що «print» у назві Vistaprint настільки сильно прив’язував компанію до друку, що навіть найбільш лояльні клієнти не усвідомлювали весь спектр послуг, які вона пропонує окрім друку, візитівок та рекламних матеріалів.

Роберт Кін, засновник та генеральний директор Cimpress:

«Ось чому ми сьогодні оголосили про відмову від єдиного бренду Vistaprint на користь ширшої батьківської архітектури, яка дозволить нам зростати за межі поліграфії на нових ринках. Але ми це робитимемо з архітектурою бренду, яка також зберігає та розширює існуючу поінформованість та лояльність до VistaPrint з одночасним зняттям обмежень».

Кін також наголосив, що VistaPrint залишається візитівкою бренду і компанія продовжить інвестувати у поліграфію.