Саме такі особливі знаки тепер присутні на флаконах P&G з лінійки Herbal Essences. Ознакою схожих за формою пляшок з різним вмістом фахівці P&G запропонували зробити літери: S — для шампуню і C — для кондиціонера. Їх потрібно нанести на дні пластикової тари, де шар матеріалу найбільш щільний, щоб користувач з будь-яким зором міг ідентифікувати продукт на дотик.
Реалізація ідеї повинна має бути максимально простою, оскільки, всупереч загальним уявленням, далеко не всі люди з глибокими порушеннями зору мають навички роботи зі шрифтом Брайля. У США, наприклад, їх менше 10%. Традиційні ж букви латинського алфавіту, з впізнаваними обрисами, зможе читати кожен.
На обговорення нюансів проєкту у Procter&Gamble та Domino пішло дві доби. «Обраний дизайн включав ряд опуклих ліній на нижній частині пляшок з шампунем в формі букви S і два ряди опуклих точок в одному і тому ж місці. У дизайні для маркування кондиціонера використовувалися буква C і окружності», — згадує доктор Стефан Стадлер, керівник проєктної групи, у якій працювали співробітники Domino і консультант P&G з інклюзивної дизайну Сумаіра Латіф.
Вони на особистому досвіді пізнали всі складнощі життя наосліп. Марковані зразки флаконів передали для тестування до британської профільної організації RNIB, де провели серію випробувань за участю цільової аудиторії і, в підсумку, дали добро на масове виробництво.
Перші ж продажі товару в американських магазинах дали зрозуміти, що експеримент вдався, і Procter & Gamble оновила паковання для всіх засобів Herbal Essences — поки лише у США, але, в перспективі, планується охопити й інші ринки.
На думку фахівців Domino, увага до споживача з боку P&G має стати прикладом іншим виробникам косметики робити так само.