Візитівка Toyo Ink Co., Ltd:

Продажі: $1,193 млрд (¥132,2 млрд) — продаж фарб для комерційного друку та друку паковання. Консолідовані результати — $2,33 млрд (¥257,7 млрд).

Основні продукти:

  • офсетні фарби;
  • фарби, що отверджуються УФ/ЕВ, високореактивні УФ-фарби;
  • фарби для трафаретного, глибокого, флексографічного друку;
  • чорнила для струменевого друку;
  • клеї,
  • термоклеї, клеї;
  • матеріали для електроніки;
  • промислові клейкі стрічки та плівки;
  • маркувальні плівки, покриття для банок, тверді покриття;
  • функціональні покривні речовини, смоли на водній основі, медичні клейові вироби, природні екстракти, органічні пігменти, дисперсії пігментів, функціональні дисперсії;
  • барвники для пластмаси, кольорові фільтрувальні матеріали для дисплеїв з плоским екраном.

Кількість працівників: 8 157 (зведене).

 

«У 2020 ф.р. глобальна економіка зазнала різкого спаду, зумовленого скороченням споживчих витрат та корпоративної активності внаслідок пандемії COVID-19, і досі невідомо, коли пандемію буде взято під контроль», — каже Хідекі Оба, Генеральний директор відділу міжнародного бізнесу, відділу маркетингу компанії Toyo Ink Co., Ltd.

Стійкість є важливою темою у всьому світі, і Toyo Ink Group активно працює у цій сфері, зосереджуючись на виготовленні фарб на біологічній основі та екологічно чистих клеїв. На ринках, що розвиваються (Китай, країни Південно-Східної Азії, Індія та Туреччина), очікується, що попит на товари щоденного користування продовжуватиме зростати в майбутньому, і група розширила лінії виробництва фарб та клеїв у бізнесі пакувальних матеріалів.

Однак бізнес-середовище — надзвичайно складне, з повільним зростанням продажів внаслідок глобального падіння споживання та перебоїв у постачанні сировини та виробничої діяльності. В результаті, чистий обсяг продажів Toyo Ink Co., Ltd за звітний ф.р. скоротився до ¥257 675 млн. ($2,33 млрд), а операційний прибуток також впав — до ¥12 909 млн ($116 млн).

За останній рік у Toyo Ink було багато важливих новин. У березні 2020 р. Сатору Такасіма змінив Кацумі Кітагаву на посаді президента Toyo Ink SC Holdings, материнської компанії Toyo Ink Group.

Новим головою правління був призначений Кітагава, який замінив Куніо Сакуму, що очолював правління з квітня 2011 року. Кітагава одночасно виконуватиме обов’язки голови та генерального директора групи, але поступився роллю президента Такасімі. На початку цього року Toyo Ink Group оголосила про угоду про співпрацю з корпорацією ITOCHU щодо створення програми з переробки пластику для відновлення та повторного використання багатошарових плівкових пакувальних матеріалів.

Компанії мають на меті розробити технологію очищення матеріалів від фарб та розділення шарів, потрібну для створення циркулярності багатошарового гнучкого паковання. Наразі у Японії будується пілотний завод на основі цього процесу відновлення пластику.
Цього року Toyo Ink Group вивела на ринок декілька нових продуктів із підвищеними показниками стійкості. У лютому 2021 р. турецьке підприємство Toyo випустило LP-9000 Toyo Life Premium Food LO/LM — нову серію офсетних фарб для листового друку з низьким запахом і низьким рівнем міграції.

Розроблений та виготовлений відповідно до інструкцій EuPIA та GMP, продукт LP-9000 LO/LM використовується для друку паковання для харчової, косметичної, фармацевтичної та інших чутливих до характеристик фарб галузей. Ця нова офсетна серія з низькою міграцією була спеціально розроблена для друку на паперовому та картонному пакованні, що не контактують із харчовими продуктами.

У травні 2021 р. бельгійська компанія Toyo Ink Europe випустила серію фарб для офсетного друку FLASH DRY (FD) LED S5 — нову лінію фарб для LE-UV та LED-UV. Розроблені у європейській лабораторії Toyo Ink у Бельгії, нові чорнила FD LED S5 мають високу реакційну здатність і потребують мін. рівня енергії для затвердіння, одночасно пропонуючи вищий рівень глянцу.

Компанія пройшла сертифікацію щодо очищення покриттів від фарб (деінканації) за методом 11 компанії INGEDE (Міжнародна асоціація промисловості деінкінгу) з прохідним балом 100/100 балів.

У першому кв. 2021 р. чисті продажі Toyo Ink Group збільшилися на 7,8% у річному обчисленні. «Незважаючи на відновлення в Китаї та ознаки пожвавлення в Японії, США та Європі, перспективи світової економіки залишаються невизначеними через повторне поширення COVID-19 та обмеження економічної діяльності. Бізнес-середовище Toyo Ink Group залишалося складним, оскільки споживчі витрати все ще перебували у процесі відновлення як всередині країни, так і за кордоном», — зазначають у компанії.

Крім того, пошкодження структури кількох виробників сировини та проблеми логістики спричинили труднощі у закупівлі сировини. «Ми очікуємо помірного відновлення в 2021 р., коли суспільство адаптується до нової норми на тлі затяжної пандемії, — зазначає Хідекі Оба. — Однак зростає стурбованість, оскільки економічна діяльність продовжує певною мірою обмежуватися».

Група Toyo Ink також готується до подальшого зростання вартості сировини. Щоб підтримати напрямок виготовлення фарб для паковання, компанія введе в експлуатацію нову фабрики в Китаї та продовжить будувати фабрику у Туреччині, одночасно прагнучи до подальшого розширення продажів на зростаючих ринках Південно-Східної Азії та Індії, зосередивши ресурси на цих ринках.

У Toyo Ink Group очікують, що у Китаї, Південно-Східній Азії, Індії та Туреччині попит на товари щоденного користування продовжуватиме зростати, тому розширюють виробничі лінії для виготовлення фарб та клеїв для паковання.

«Водночас Група зміцнить бізнес шляхом подальших структурних реформ у відповідь на скорочення ринку», — підсумовує Хідекі Оба.