Після відносно скромного старту в 2021 р. попит на етикеткові матеріали в Європі в II кв. зріс на 9,3% в порівнянні з тим же кварталом 2020 р. (мал. 1). Це примітно з урахуванням того, що в II кв. 2020 року через спалахи COVID-19 попит на етикетки досяг піку, продемонструвавши щорічне зростання на 8%.
Бурхливе зростання попиту на етикеткові матеріали навесні 2021 р. корелюється із загальним відновленням економіки в Європі, що зросла на 13,2% в порівнянні з в II кв. 2020 року.

Малюнок 1. Графік річної зміни споживання самоклеїльних етикеткових матеріалів

Найбільше зростання спостерігалося у споживанні паперових матеріалів – рекордні 14,6% за рік. Попит на рулонні плівкові етикеткові матеріали впав на 4,2% в порівнянні з піком у II кв. 2020 р досяг 22,4%.
Пік попиту на паперові матеріали став помітним уже в I кв. цього року, коли після вироблення запасів стали надходити повідомлення про брак паперу в ланцюжку поставок. В цілому, в I пол. 2021 р. попит на самоклеїльну етикетку в Європі зріс на 5,4% у порівнянні з I пол. 2020 р. (7,7% для паперу і «скромні» 0,3% для плівки).

Малюнок 2. Споживання самоклеїльних етикеткових матеріалів по регіонах

Двозначні темпи зростання попиту в I пол. 2021 р. спостерігалися у Великобританії, Ірландії, Південній і Східній Європі (мал. 2). Рік тому всі ці регіони «відстали» в порівнянні з Північною і Центральною Європою, що показала темпи зростання понад 15% в II кв. 2020 року та істотне зниження в порівнянні з цим піковим показником рік тому.