Стати експонентами найбільшої події у видавничому світі, після вимушеного простою торік, виявили бажання представники 60 країн — від Аргентини і Болгарії до Швейцарії і Тайваню.
Почесним гостем ярмарку цього разу стане Канада, у неї буде окремий стенд з комунікацією англійською та французькою мовами. Аналогічні стенди передбачені для почесних гостей найближчих трьох років — Іспанії (2022), Словенії (2023) та Італії (2024). Традиція обирати почесного гостя зародилася в 1976 р. і мала на меті привернути увагу професіоналів і любителів літератури тієї чи іншої країни.
За статистикою присутності на Frankfurter Buchmesse домінують видавництва країн ЄС та Азії, водночас їхні колеги з Великобританії і США, здебільшого, планують залишитися вдома. Серед таких, наприклад, найвідоміші американські видавництва Penguin Random House і HarperCollins: їхнім співробітникам наказано до Франкфурта не виїжджати. Однією з причин стала нестабільна обстановка з поширенням відомого всім вірусу. Втім, регламент ярмарку передбачає жорсткий санепідконтроль, а кількість відвідувачів експоцентру обмежується цифрою 25 тис. на добу.
З іншого боку, долучитися до учасників і гостей Франкфуртського книжкового ярмарку можна заповнивши анкету на сайті. Віртуальний експонент у такому випадку отримує своє місце у каталозі та запис в календарі івенту. До речі, якщо через пандемію видавництво вирішить відмовитися від броні стенду сплачувати пеню завдяки програмі NEUSTART KULTUR Міністерства культурі та ЗМІ Німеччини не буде потрібно.
 
             
  
        


 Передплата на журнал Print+
 Передплата на журнал Print+ Ефективні рекламні можливості у Соціальній мережі поліграфістів
 Ефективні рекламні можливості у Соціальній мережі поліграфістів Наші послуги для поліграфістів
 Наші послуги для поліграфістів Передплата на Print+
 Передплата на Print+ "Друкуймо разом" у Telegram
 "Друкуймо разом" у Telegram "Поліграфія онлайн -- офлайн" у Viber
 "Поліграфія онлайн -- офлайн" у Viber

