Стати експонентами найбільшої події у видавничому світі, після вимушеного простою торік, виявили бажання представники 60 країн — від Аргентини і Болгарії до Швейцарії і Тайваню.
Почесним гостем ярмарку цього разу стане Канада, у неї буде окремий стенд з комунікацією англійською та французькою мовами. Аналогічні стенди передбачені для почесних гостей найближчих трьох років — Іспанії (2022), Словенії (2023) та Італії (2024). Традиція обирати почесного гостя зародилася в 1976 р. і мала на меті привернути увагу професіоналів і любителів літератури тієї чи іншої країни.
За статистикою присутності на Frankfurter Buchmesse домінують видавництва країн ЄС та Азії, водночас їхні колеги з Великобританії і США, здебільшого, планують залишитися вдома. Серед таких, наприклад, найвідоміші американські видавництва Penguin Random House і HarperCollins: їхнім співробітникам наказано до Франкфурта не виїжджати. Однією з причин стала нестабільна обстановка з поширенням відомого всім вірусу. Втім, регламент ярмарку передбачає жорсткий санепідконтроль, а кількість відвідувачів експоцентру обмежується цифрою 25 тис. на добу.
З іншого боку, долучитися до учасників і гостей Франкфуртського книжкового ярмарку можна заповнивши анкету на сайті. Віртуальний експонент у такому випадку отримує своє місце у каталозі та запис в календарі івенту. До речі, якщо через пандемію видавництво вирішить відмовитися від броні стенду сплачувати пеню завдяки програмі NEUSTART KULTUR Міністерства культурі та ЗМІ Німеччини не буде потрібно.