Поглинаючи Tesa Scribos, група Kurz прагне розширити портфель пропозицій у секторі друкованих та програмних технологій для забезпечення безпеки різного типу продукції. Актуальність такої політики зумовлено ​​реальною потребою: митниця Німеччини регулярно виявляє великі обсяги фальсифікату. Торік було конфісковано товару на €238,8 млн. Найчастіше під загрозою опиняються одяг та електроніка, а також ліки, косметика і продукти харчування.

Щоб перекрити підробкам шлях на прилавки магазинів, у брендів мають бути сучасні та ефективні засоби превентивної боротьби — вважає керуючий директор Tesa Scribos Себастьян Прафке. «Більше 500 клієнтів по всьому світу, включаючи такі світові бренди, як Peugeot, Bosch, Castel, Danone і Chloé, вже покладаються на наш досвід, — каже він, — Технології маркування Scribos пов’язані з цифровими інструментами для витіснення підробок з точок продажів, створення прозорості в ланцюжку поставок та отримання іншої важливої ​​для бізнесу інформації ».

Те, що виглядає як звичайний QR-код, насправді містить ефективний захист від підробок у вигляді зашифрованого поля даних. Захисна технологія базується на власній розробці Tesa Scribos, запатентованій технології tesa ValiGate. Алгоритм подвійного шифрування забезпечує надійний захист від підробленої продукції, а кожна мітка безпеки містить унікальний код, який надає кожному захищеному продукту індивідуальність.

Захована або видима, захисна мітка органічно вписується у дизайн паковання. Вона впроваджується безпосередньо під час друку пакування. Це означає, що не треба додаткових етапів виробництва або процесу етикетування. Для перевірки продукту на пристрої з Android або iOS не потрібно окремого додатка. Користувачі можуть перевірити товар безпосередньо за допомогою програми камери смартфона. Група Kurz придбає Tesa Scribos 1 вересня 2021 року.