Siegwerk оголосила про запуск нового сервісу INKonnect, що забезпечує можливість віддаленої сервісної підтримки клієнтів компанії. INKonnect працює на основі технологій доповненої реальності. Він передбачає використання пристрою для візуалізації, наприклад, розумних очок, з’єднаного з програмним додатком — експерти Siegwerk зможуть віддалено взаємодіяти з клієнтом в режимі реального часу, бачити те, що бачить він, і надавати йому потрібні рекомендації.
Віддалена підтримка дозволить користувачам продуктів Siegwerk швидше отримувати відповіді на свої запити та мінімізувати тимчасові втрати на виробництві, які можуть виникнути під час відправки запиту електронною поштою або іншими альтернативними каналами.
INKonnect вже пройшов випробування в рамках декількох пілотних проектів і тепер доступний певним групам співробітників Siegwerk по всьому світу.