«Ми раді вітати Spoonflower у родині брендів Shutterfly, — зазначила Гіларі Шнайдер, головний виконавчий директор Shutterfly. — Мільйони споживачів використовують Spoonflower для виготовлення тканин преміум-класу, шпалер та домашнього декору та завантаження власних дизайнів. Платформа запалює їхній підприємницький дух, її клієнти мають змогу обрати свій особистий стиль й обирати з понад трьох мільйонів дизайнів. Spoonflower стрімко зростав останні 18 місяців завдяки розвитку онлайн-торгівлі. Це придбання — надзвичайно важливий крок для Shutterfly та справжня перемога для споживачів, співробітників та членів нашої творчої спільноти».

Spoonflower базується в Даремі (Північна Кароліна) та має міжнародний офіс у Берліні — це глобальний гравець, що пропонує тканини на замовлення, друк на замовлення, шпалери та декор для дому, розроблені незалежними світовими художниками. Окрім митців, спільнота Spoonflower також включає креаторів, споживачів, дизайнерів інтер’єрів та власників малого бізнесу.

Завдяки 3,3 мільйонам унікальних користувачів та 4000 нових дизайнів, що завантажуються в середньому на добу, це придбання посилює позиції Shutterfly у креативній економіці — галузі, вартість якої оцінюється у $2,25 трлн.

«Spoonflower не лише дасть змогу споживачам Shutterfly купувати індивідуальні дизайнерські витвори на додаток до персоналізації власних, але й охопити нову аудиторію та розширити бізнес нашої неймовірної творчої спільноти завдяки виробничому досвіду Shutterfly та широкому охопленню клієнтів. Ми раді приєднатися до родини Shutterfly», —зазначив Майкл Джонс, генеральний директор Spoonflower, який продовжуватиме керувати Spoonflower.