На думку покупця, угода збільшить глобальний масштаб та інноваційні можливості Graphic Packaging для клієнтів по всій Європі. Завдяки широкому набору пакувальних рішень, досвіду в галузі дизайну та розширеному географічному охопленню об’єднана компанія отримає унікальні можливості для безперервного зростання на існуючих і нових ринках.

Очікується, що придбання AR Packaging збільшить річний обсяг продажів Graphic Packaging на $1,1 млрд, а скоригований показник EBITDA — на $160 млн. Загальний синергетичний ефект за 36 місяців з моменту закриття угоди оцінюється в $40 млн. Велика розподілена площа 25-ти переробних підприємств AR Packaging в Східній і Західній Європі забезпечить значні переваги в масштабах та економічній ефективності по всій Європі.

Угода, яку було одноголосно схвалено радами директорів Graphic Packaging і AR Packaging, як очікується, буде закрито через 4-6 місяців за умови отримання дозволів регулюючих органів та дотримання інших звичайних умов закриття.