Робочі процеси були розроблені та впроваджені в тісній співпраці з більш ніж 20-ю пілотними користувачами з газетного та комерційного сегментів. Виходячи з інформації про стан машини, сервісні менеджери можуть вжити заходів для віддаленого технічного обслуговування або звернення в сервісний центр. Технічний фахівець усуває несправність в рамках запланованого менеджером завдання.

Всі потрібні простої плануються на період, коли машина не використовується. При інтелектуальному обслуговуванні використовуються методи штучного інтелекту, такі як аналіз правил або машинне навчання, щоб підвищити точність автоматичного аналізу даних в режимі реального часу. Систематичній оцінці підлягають навіть приховані процеси та взаємодія вузлів машини.

Предиктивне обслуговування — це новий вимір в обслуговуванні машин Koenig & Bauer на додаток до Visual PressSupport, спеціальних сервісних дзвінків і програми планових періодичного обслуговування та огляду.