На виставковому просторі компанія проводить презентації про інновації у комерційному, етикетковому та пакувальному сегментах. Однією з головних тем є вдосконалена концепція Push to Stop для автономного друку з наскрізними рішеннями, яка виводить Smart Print Shop на абсолютно новий рівень. Heidelberg демонструє повністю автоматизоване офсетне виробництво — від прийняття роботи до післядрукарського етапу, включаючи повністю автоматичну логістику пластин.

Це дає змогу комерційним друкарням та виробникам паковання дедалі підвищити свою продуктивність у надзвичайно популярному форматі 70х100 см.

23 квітня Heidelberg розповість відвідувачам конференц-зони virtual.drupa про можливі шляхи для друкарень стати набагато ефективнішими за допомогою штучного інтелекту. Індивідуальні дискусії на різні теми можна провести із експертами Heidelberg в Networking Plaza. Нова послуга від Messe Düsseldorf (Matchmaking Tool – Інструмент знайомств) допомагає налагодити діалог партнерів на основі профілів, уподобань та інтересів.

Людвіг Аллгоєвер, керівник відділу глобальних продажів та маркетингу Heidelberg:

«Незважаючи на те, що цього року drupa є віртуальної подією, вона залишається важливим місцем зустрічі нашої галузі. Ми вражені концепцією та сподіваємося на нові контакти, а також побачити як нові, так і знайомі обличчя. Virtual.drupa — це лише одна з низки подій для клієнтів цього року. У березні ми розпочали серію цифрових вебінарів HD4YOU. У червні — беремо участь у виставці China Print у Пекіні та супроводжуємо це цифровою подією для клієнтів у Європі. А після літніх канікул відбудеться ще один Тиждень інновацій на майданчику Віслох-Вальдорф, який, сподіваємося, цього разу зможуть відвідати наші клієнти».