Тестування сервісу тривало рік. Відкриту бета-версію було представлено ​​в Європі у березні 2020 р., коли віддалене обслуговування замовників стало особливо актуальним.

AIRe Link став одним з ключових компонентів нової концепції обслуговування Konica Minolta «Сервіс за замовчуванням». За рік застосування AIRe Link кількість поїздок інженерів Konica Minolta до своїх замовників скоротилася більш ніж на 3800, що еквівалентно 190 тис. км. Завдяки цьому компанія змогла скоротити викиди вуглекислого газу на 26,7 т (упродовж найближчих п’яти років вона має намір довести цей показник до 168 тис. т).

Konica Minolta вже розгорнула нове рішення для сервісних груп у 26 з 30 своїх сервісних підрозділів по всій Європі. Наразі сервіс доступний в двох версіях: безкоштовній базовій та професійній. За підсумками бета-тестування клієнти компанії відзначали, що інструмент допоміг їм знизити витрати до 10 тис. на користувача на рік.