Fedrigoni нещодавно випустила фірмову коробку зі зразками матеріалів (Paper Box), розроблену лондонською студією Graphic Thought Facility (GTF). У дизайні коробки використовується слово «Fedrigoni» в верхньому регістрі, набране шрифтом Forma 1968 р. італійського дизайнера Альдо Новарезе. Команда дизайнерів Pentagram використала це рішення для подання бренду Fedrigoni в цілому. В результаті було змінено існуючий логотип Fedrigoni, який раніше був виконаний французьким шрифтом Peignot, на версію з використанням шрифту Forma.

Архітектура бренду Fedrigoni тепер включає як основний бренд Fedrigoni Group, так і напрямки паперів B2B і B2C, а також підрозділи дистрибуції та самоклеїльних матеріалів. При цьому деякі суббренди, такі як Fabriano, зберегли первісну ідентичність, однак, торгові марки, що входять до підрозділу самоклеїльних матеріалів, тепер мають ті ж відмінні риси дизайну, що і основний бренд Fedrigoni.

Новий бренд також включає вдосконалену версію щита Fedrigoni зі сходами і датою заснування компанії. В основному новий стиль є монохромним, з чорно-білої палітрою та холодними відтінками сірого. Однак, для самоклеїльних матеріалів запропоновано свій унікальний колір.

Fedrigoni заснована в Італії в 1888 році, виробляє широкий асортимент матеріалів, які використовуються як для цифрового і офсетного друку, так і для виробництва етикетки та паковання. У компанії працює близько 4000 співробітників в офісах в більш ніж в 130 країнах.