Для підготовки першої сторінки обкладинки до друку (щоб не створювати складну маску та підкреслити переваги рожевих компонентів на зображенні) було використано ПЗ Color-Logic Touch7. Четверту сторінку обкладинки використано для демонстрації універсальності сухого рожевого тонеру Xerox із системою Touch7 (рожевий колір було додано до частин зображення, внаслідок чого розширилася його кольорова гама), а друк рожевим тонером відбувався поверху CMY для створення неймовірних помаранчевих кольорів та градацій.

Річард Айнге, технічний директор Color-Logic і розробник Touch7: «Традиційно додавання флуоресцентного рожевого кольору до зображення потребує трудомісткого виготовлення маски. І навіть, коли маска стає доступною, додавання рожевого кольору до зображення вимагає видалення кольору C, M або Y для отримання точного бажаного тонального ефекту. Навіть для досвідченого оператора Photoshop це непросте завдання. Однак лише за декілька клацань миші Touch7 компенсує додавання рожевого і автоматично готує відповідні сепарації».

Директор відділу продажів і маркетингу Color-Logic Марк Дживс: «На ринку поліграфічної продукції час, потрібний для належної підготовки зображень до друку, може легко визначити різницю між прибутком і збитками для власника ЦДМ. Touch7 допомагає готувати до друку файли із використанням п’яти кольорів, доступних на найновішому обладнанні. Без Touch7 дизайн з флуоресцентними фарбами нерідко стає надмірно дорогим».