Опитування понад 70 власників брендів і замовників етикетки та паковання FINAT RADAR, проведене цього року, показало, що 74% респондентів очікують збільшення обсягів, хоча 46% заявили про перебої в поставках за останні 10 місяців.

Перспективи європейського ринку вузькорулонного друку залишаються позитивними. 38% учасників планують збільшити обсяги закупівель на 4-6%, а 7% припускають збільшення на 7-15%. Торік лише 7% учасників опитування відзначили важливість наявності у виробників етикетки більше одного виробничого об’єкта. Цього року показник збільшився до 25%. Другий важливий індикатор — зацікавлення етикетковими ЦДМ з високою універсальністю. Навіть в розпал карантину лише 7% учасників дослідження скоротили витрати на цифрову етикетку.

Кожен третій назвав події 2020 р. мотивацією для пошуку нових виконавців етикеток з цифровим друком, бо це дає змогу скоротити терміни виконання замовлення і гарантує більшу доступність ланцюжка поставок.

Дослідження виявило й інші фактори зростання популярності цифрового етикеткового друку: можливість економічного друку невеликих накладів і скорочення часу виготовлення. Можливо, в майбутньому бізнес сфокусується на стійкості та надійності, а зацікавлення складними маркетинговими кампаніями з індивідуалізованим, унікальним пакованням дещо знизиться.

Крім впливу пандемії, дослідження продемонструвало зацікавлення покупців до збереження екологічних показників. 49% опитаних вважають, що екологічна сертифікація «важлива», 26% — «критично важлива» для ведення бізнесу, особливо в сферах продуктів харчування, напоїв, здоров’я та краси, фармацевтики.