Прибуток від продажу обладнання впав у всіх категоріях, за винятком монохромних принтерів початкового рівня. Кількість інсталяцій промислових кольорових ЦДМ знизилася на 42%, а ЦДМ середньої продуктивності — на 26%.
Незважаючи на великий вплив пандемії, керівництво Xerox розраховує на зростання в 2021 р. за рахунок розширення портфеля послуг і залучення нових клієнтів.
За словами генерального директора Джона Вісентіна, в IV кв. виробничий портфель компанії в усіх сегментах зазнав значних змін. У 2021 р. до нього додадуться рішення для автоматизації робочих процесів, машинного навчання, з використання штучного інтелекту та віддалені сервіси. Також керівництво Xerox розглядатиме можливі придбання та стратегічне партнерство.



Передплата на журнал Print+
Ефективні рекламні можливості у Соціальній мережі поліграфістів
Наші послуги для поліграфістів
Передплата на Print+
"Друкуймо разом" у Telegram
"Поліграфія онлайн -- офлайн" у Viber

