Текст: Надія Пірецька, менеджер PrintStore Group

 

КАТАЛОГ ПРАЦЮЄ НА ІМІДЖ КОМПАНІЇ

Друковані каталоги є невід’ємною частиною перемовин з потенційними та існуючими клієнтами. Адже яким би теплим не був діалог, «живий» каталог завжди лише додасть конструктиву. З його допомогою можна розширити коло питань, отримати від клієнта додаткові запити на супутні послуги/товари. Каталог демонструє як сам продукт, так і ставлення компанії-виробника до свого продукту, бізнесу і, що важливо (!!!), до клієнтів.

Каталог може, а іноді і повинен бути невід’ємною частиною виставкової експозиції компанії як на вітчизняних, так і на міжнародних виставках, а його стилістика – співвідноситися з оформленням виставкового стенду.

Друкований продукт – матеріальний. Його можна взяти до рук, погортати, уважно вивчити, що в багатьох випадках виявляється набагато більш дієвим, ніж комунікація з клієнтом за допомогою сайту або онлайн-магазину.

Коли виставки закінчено, каталог-трудяга продовжує працювати на імідж компанії, демонструючи асортимент та характеристики товару, переходячи з рук до рук й при цьому збільшуючи коло потенційних клієнтів.

І чим вищі якість та складність друкованої продукції, чим цікавіші дизайнерські й технічні рішення, реалізовані в каталозі, тим довше триває життя видання.

Як менеджер поліграфічної компанії, я можу лише пишатися, що причетна до дуже яскравого і показового прикладу ефективності альянсу ВИРОБНИК-ПРОДУКТ-КАТАЛОГ.

 

ПОЧАТОК СПІВПРАЦІ PRINTSTORE GROUP З «АЙСБЕРГ»

Співпраця PrintStore Group з «Айсберг» почалося порівняно нещодавно, коли перед нашою компанією було поставлене завдання зробити справжній поліграфічний шедевр із високим рівнем презентабельності та зручністю використання.

Про клієнта: «Айсберг», LTD 30 років успішно працює на ринку комерційного холоду. Компанія провідний український виробник та лідер з експорту холодильного торгового обладнання. «Айсберг» виробляє повний ряд холодильного обладнання для супермаркетів та гіпермаркетів.
Географія експорту – 29 країн, включаючи Австралію, Грузію, Ірландію, Ісландію, Нідерланди, Кенію, Кіпр.

Компанія-замовник постачає холодильне торгове обладнання до держав Західної Європи, Африки та до Австралії. І цілком закономірно, що створюючи високотехнологічну продукцію для настільки вимогливих ринків, де впроваджені високі стандарти, а якість продукції підтверджена відповідними сертифікатами, «Айсберг» і від PrintStore Group вимагав найвищої якості представницької поліграфії. Наша компанія гідно впоралася із завданням, створивши каталог «Діагональ».

У підсумку каталог «Діагональ» не лише відправився підкорювати закордонні ринки, а й посів призове місце у номінації В2В на конкурсі Асоціації корпоративних медіа України.

 

НАСТУПНИЙ СПІЛЬНИЙ ПРОЕКТ

Наступним спільним проектом став каталог «Customized Solutions For Restaurants & Retail».

Очевидно, що створення такого поліграфічного продукту не може бути простим. Адже не можна застосувати стандартні рішення для створення каталогу, в назві якого є словосполучення «Customized Solutions» ( «Індивідуальні рішення ...).

Без сумніву, успішність проекту залежить не лише від досвіду фахівців, інженерії та поліграфічного обладнання. Це завжди, підкреслюю – завжди, величезний комплекс складових, одна з яких СИНЕРГІЯ Замовника та Виконавця.

Народжується така синергія лише за умови, коли виняткова потреба Замовника зустрічається з особливою готовністю Виконавця. Під час взаємодії PrintStore Group та «Айсберг» при такій винятковій синергії отримана Виконавцем якісна інформація проходила ретельну аналітико-синтетичну обробку, й на виході Замовник отримував видатний поліграфічний продукт.

Вже на етапі вибору формату майбутнього видання перед дизайнером та автором макета Замовника постало завдання, щоб майбутній каталог відповідав рівню та враховував специфіку продукції, що випускається.

Але як поєднати непоєднуване? Формат каталогу та холодильне обладнання? Як? Отже, нашим експертним завданням було запропонувати гідні варіанти... Щоб замовник вибрав найкращий з них!

Контент було створено з особливою увагою до споживача; каталог має гідний рівень фотографічного наповнення, прекрасно підготовлений з редакторської точки зору.

Перед запуском замовлення до друку було ретельно підготовлено та опрацьовано всі деталі майбутнього видання. Папір для друку блоку обрано з легким глянцевим блиском, а для його захисту застосовано ВД-лак.

В накладі було враховано й такі важливі з точки зору зручності для споживача властивості як кут розкриття, формат, вага.

Видання вийшло вишуканим. Не просто каталог, а каталог-фотоальбом! Грація геометрії в поєднанні з нестандартними великими габаритами (формат – 300х280 мм) і такими ж великими фотографіями.

Зошити блоку прошивалися ниткою, а при з’єднанні блоку з обкладинкою використовувалося клейове скріплення на PUR-біндері (це забезпечило чудову розкриваність каталогу!).

На обкладинці було використано матову ламінацію та вибірковий УФ-лак, що також підкреслило ексклюзивність каталогу та представленої в ньому продукції.

Окремо хотілося б сказати про болісну для поліграфістів тему: терміни... Ми всі розуміємо, що шедевр за короткий період не зробити. При реалізації складних та відповідальних проектів часу завжди має бути з запасом, щоб в точності дотриматися технологічних процесів.

Але у випадку з «Customized Solutions ...» час ніби прискорився, й частина його просто розчинилася...

Як встигнути в терміни (до призначеної виставкової дати)? Але слова Замовника просто підкорили серце менеджера поліграфії: «Ми маємо встигнути! Без цього каталогу виставковий стенд не буде повноцінним... Це єдине ціле: виставковий стенд та КАТАЛОГ».

Приємно, що компанії PrintStore Group вдалося дотриматися високих вимог замовника.

Й дозволю собі закінчити цитату виконавчого директора компанії Aisberg Ltd Дар’ї Антоненко: «Якісне обладнання повинно мати гарний вигляд і допомагати торгівлі» словами «якісний каталог повинен мати гарний вигляд і вигідно представляти товар».