Пакувальне рішення для мережі піцерій Papa Johns передбачає варіанти графічного оформлення за допомогою цифрового чи офсетного друку та швидку адаптацію під конкретні рекламні акції.

Коментує Тео Пастор, директор з продажу та маркетингу іспанського підрозділу Smurfit Westrock в Іспанії: «Ми віримо, що паковання здатне змінити стосунки між брендами та їхніми споживачами. Крім захисту товару, може створювати для покупця додаткові цінності, формувати з постачальником товару позитивний емоційний зв’язок. Завдяки підходу, що поєднує інновації, екологічність та оригінальний дизайн, ми допомагаємо клієнтам робити пакувальні рішення по-справжньому незабутніми. Наша співпраця з Papa Johns є наочним прикладом того, як добре продуманий дизайн упаковки здатний підвищити цінність рекламної акції та здивувати споживача своєю оригінальністю». Говорить Марія Естрела, директор з маркетингу Papa Johns в Іспанії та Португалії: «Ми прагнемо інновацій не лише в наших продуктах, а й у тому, яким чином ми їх представляємо та радуємо своїх клієнтів. У такому динамічному секторі, як громадське харчування, наявність такого партнера, як Smurfit Westrock, дозволяє нам доповнювати рекламні акції креативними, функціональними та екологічними пакувальними рішеннями, які підвищують якість обслуговування споживачів і зміцнюють нашу ціннісну пропозицію».