Із зростанням популярності продуктів зі зниженим ризиком (RRP) — таких як нікотинові паучі, тютюн, що нагрівається, та продукти з CBD — Parkside стверджує, що гнучке паковання є не просто альтернативою, а наступним кроком для галузі.
«Ці продукти нового покоління потребують паковання нового покоління, — говорить Лора Хаггерті, менеджерка з продажу в секторі тютюну компанії Parkside. — Жорсткі банки та коробки більше не відповідають вимогам — нові системи доставки формують новий ландшафт. На ринку, де дедалі більше цінуються сталість, зручність і цілісність продукту, гнучке паковання — особливо з високим бар’єрним захистом — це розумне й відповідальне рішення».
Попри те, що вейпінг залишається найбільшим сегментом RRP, з’являються нові продукти, що потребують індивідуального підходу до паковання. Зокрема, нікотинові паучі стають дедалі популярнішими завдяки безтютюновій та непомітній формі використання, особливо серед споживачів, які шукають альтернативу традиційному курінню.
Однак, незважаючи на нововведення у форматах самих продуктів, інновації в пакованні певною мірою відстають — через повільний розвиток технологій багато сучасних оральних продуктів досі пакуються в жорсткі контейнери чи багатошарові коробки. Таке паковання створює зайву вагу та обсяг і суперечить як очікуванням споживачів, так і цілям індустрії у сфері сталості.
Parkside вважає, що галузь готова до переходу на гнучке паковання — зокрема паучі та флоу-пак. Ці сучасні формати мають значні переваги: вони легкі, мають низький вуглецевий слід, забезпечують високий бар’єрний захист від олій, вологи та запаху, а також зручні у відкриванні та повторному закритті — що відповідає способу життя сучасного споживача «на ходу».
Parkside прагне ініціювати обговорення сталого паковання в тютюновій сфері, пропонуючи рішення, які відповідають як регуляторним вимогам, так і очікуванням споживачів. Завдяки використанню паперових рішень, що підлягають переробці, компостуванню або виготовлені з мономатеріалів, придатних до вторинної переробки, сучасне паковання дозволяє брендам ефективно відповідати на зростаючі вимоги до екологічності.
«Гнучке паковання — це наступний логічний крок для брендів, які хочуть підготувати свої продукти до майбутнього, — додала Лора. — Якщо індустрія підтримує концепцію RRP та відмову від диму, настав час відмовлятись і від жорстких форматів.
У Parkside ми пишаємося тим, що є надійним партнером з розробки тютюнового паковання. Наш портфель гнучких рішень охоплює як традиційні тютюнові продукти, так і RRP — від паковання з повторним закриванням для CBD (канабідіол —природна хімічна сполука, яка міститься в рослині коноплі (Cannabis sativa). На відміну від THC (тетрагідроканабінолу), CBD не має психоактивної дії, тобто не викликає «кайфу» або зміни свідомості) до високобар’єрного паперу для тютюну для куріння та систем нагрівання. Впроваджуючи інноваційні гнучкі рішення, виробники можуть зменшити екологічний слід, покращити захист продукту й забезпечити кращий досвід для споживача».