У пакованні також міститься новий тестовий набір Thriva для автоматичного забору крові. Це знаменує перехід від оригінального забору крові з пальця до інноваційного та зручного пристрою Tasso, який автоматично та практично безболісно збирає кров з руки користувача.
Команда дизайнерів Burgopak мала завдання знайти ефективний спосіб паковання пристрою, який значно більший за компоненти, що містяться в більш традиційному наборі для забору крові з пальця. Було ретельно розглянуто питання максимального використання доступного простору через розміщення решти компонентів тестового набору навколо пристрою для забору.
Невеликий знімний тримач для компонентів використовується повторно для захисту зразка крові під час його повернення до лабораторії, що усуває потребу повертати всю коробку та зменшує поштові витрати для Thriva. Паковання достатньо міцне для поштової доставки клієнту, а також для повернення зібраних зразків до лабораторії (дотримано правил транспортування щодо речовин категорії B UN3373). Після успішного випробування автоматичний тестовий набір був впроваджений як новий стандарт, повністю замінивши тест з уколу пальця.
Ден Онг, керівник операційного відділу Thriva, сказав: «Грайливий елемент відкриття був важливою частиною привабливості оригінальних паковань – ми хотіли переконатися, що це було збережено у новому пакованні. Ми задоволені кінцевим продуктом та пакованням, яке отримує дуже позитивні відгуки клієнтів. Новий пристрій допомагає запобігти невірному проведенню аналізів, а також заохочує до повторних покупок. Взяти зразок крові тепер простіше, ніж будь-коли – це допомагає більшій кількості людей розпочати свій шлях до кращого здоров’я та благополуччя».
Олександр Паркер, керівник відділу дизайну Wellness у Burgopak, сказав: «Нам пощастило співпрацювати з Thriva впродовж кількох років над різноманітними проєктами. Відданість Thriva підтримці клієнтів на кожному етапі їхньої подорожі відображається у пакованні. Наша спільна пристрасть до важливості паковання зробила участь у розробці цього нового продукту, який є основною частиною пропозиції Thriva та потужним активом бренду та маркетингу, особливо захопливою».
Паковання Thriva виготовлене з MetsäBoard Pro FBB Bright щільністю 265 г/м².