Обмежена серія паковань із цифровим друком покликана допомогти їхнім одержувачкам «сяяти як зсередини, так і зовні», а також відобразити фірмовий стиль Rheal Superfoods та святкову тематику Міжнародного жіночого дня. Пофарбоване в рожевий колір пакувальне рішення з гофрокартону EB, розроблене у форматі, орієнтованому на доставку товару безпосередньо до дверей будинку, оснащене кришкою, що автоматично закривається, і відривною замковою стрічкою.

Внутрішній лайнер з глянсовим покриттям пофарбований у рожевий колір, а поверхня зовнішнього білого крафт-лайнера оформлена оригінальною графікою, також виконаною в рожевому кольорі.

Шарлотта Алі, співзасновник і головний бренд-менеджер Rheal Superfoods: «Наші упаковки виглядали просто фантастично! Ми були дуже задоволені тим, якими вони вийшли».

Додає Саллі Кейтон, менеджер з розвитку бізнесу Durham Box: «Завжди приємно працювати з Rheal Superfoods, і ця рекламна кампанія не стала винятком.