Мета цієї нової робочої групи в рамках AIPIA — служити авторитетним органом для встановлення стандартів вимірювання, передового досвіду та розробки механізмів повернення інвестицій (ROI), які дозволяють брендам ефективно використовувати пов’язане паковання в медіа та маркетингових стратегіях.

«Інтерактивна мережа паковання брендів є наступним кроком у місії AIPIA щодо просування інтелектуального паковання, — сказав Еф де Ферранте, засновник і керуючий директор AIPIA. —Оскільки традиційні медіаканали фрагментуються, паковання залишається найбільш прямим і надійним способом охоплення споживачів. Ця нова робоча група допоможе встановити рамки та стандарти для повної реалізації потенціалу паковання як медіа-каналу».

Запуск ініціативи на Конгресі буде організовано двома відомими діячами індустрії: Дженні Стенлі, керуючим директором Appetite Creative і автором нещодавно опублікованої книги «Connected Packaging: The Game Changing Marketing Tool», і Полом Сімонетом, засновником Experience is Everything.

Їхня спільна практика у підключенні досвіду та взаємодії з брендом, а також екосистема AIPIA та створена мережа створюють міцну основу для місії IBPN щодо перетворення паковання на привабливий медіаканал для рекламодавців.

«Паковання перетворилося з пасивного контейнера на платформу активного залучення споживачів, — сказала Дженні Стенлі. — Ця ініціатива — важливий крок у перетворенні паковання на вимірний медіаканал».

«Ми спостерігаємо фундаментальну зміну того, як брендам потрібно зв’язуватися зі споживачами, — додав Пол Сімонет. — Інтерактивне паковання забезпечує фізичну точку дотику, з якою цифрові канали просто не можуть зрівнятися».

Крім того, у програмі Всесвітнього конгресу AIPIA & AWA будуть представлені доповіді експертів і тематичні дослідження від провідних брендів і постачальників технологій, включаючи AB InBev і GS1, демонструючи, як інтерактивнае паковання може вирішувати критичні маркетингові виклики, водночас стимулюючи стійкі інновації. На знак визнання досконалості в галузі мережа вручить першу нагороду IBPN Innovation Recognition Award на Конгресі, відзначаючи проривні досягнення в області інтерактивного паковання.

Для отримання додаткової інформації про участь у Interactive Brand Packaging Network або відвідування майбутніх сесій і Всесвітнього конгресу AIPIA & AWA, зв’яжіться з AIPIA: aipia.info.