Компанія зазначила, що її нове паковання на паперовій основі, для покращення споживчого досвіду та роздрібної торгівлі, дебютує в магазинах Walmart по всій території США з березня, а його ширше розгортання заплановане на цей рік.

Оновлене паковання від Energizer спрощує клієнтам процес купівлі, відкривання та зберігання. Воно має елегантний, зручний дизайн, який полегшує використання та підвищує візуальну привабливість продуктів на полицях магазинів. Очікується, що ця ініціатива принесе користь роздрібним партнерам, сприяючи полегшенню продажу батарейок 

Компанія пояснила, що її інвестиції в дослідження призвели до розробки дружньої до споживача та екологічно відповідальної конструкції.

Нове паковання відкривається без зусиль і містить коробки, які роблять зберігання невикористаних батарейок зручним для споживачів.